kalplerimiz bizi satin aldi

on Perşembe, Ekim 17, 2013
seni ilk gördügüm andan itibaren
kalplerimiz bizi satin aldi
kimse anliyamadi
ikimizin icinde havai fisekler carpmisti
sanki midemizde bir güvercin uctu
o an gözlerin icin hayatimi verecegimi anladim
bosver belki hepsi sacmalikti
daha senin fikrini bilmiyordum bile
ama hareketlerin bana cesaret verdi
seni ölünce dek sevdimki
sensiz yasayamayacagima o an karar verdim
ama hayat ikimizi ayirmaya coktan karar vermisti
simdi sensiz yari yürek
yasamaya calisiyorum
kalbimin yarisi sende
böyle yasayamam
zaten ölü gibi yasiyorum
kimseye gülmeyip hayattan zevk almiyorum
insanlar bana tuhaf bakiyor
bu ne bicim cocuk hic konusmaz
bazen gerektiginde konusuyorum
ne olursa olsun kalplerimiz bizi satin aldi biliyorum
belkide yalandir
cok aci cekiyorum
sensiz
derinlerime isliyor
sensiz cok sahipsizim dayanamiyorum
hayat beni yiyip bitiriyor
ama hep kalbim hep sende
senden ayrilsamda...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara