blogu bu aralar yenilemeye calisacagim

on Cuma, Ocak 09, 2015
yani bugun boyle bir kac kisi sitede oldugunu gosterici seyler boyle kimil kimil alen delonlu alengirli seyler olsun sitenin rengi temasi olsun ama bos olunca tabi acaba simdimi urassamki bilmiyorum ama su an canim hic istemiyor takipte kalin degistirince gorun ama guzel seyler yapmaya caliscam okuyucu sayisini arttirmaya calisip hepimizin arkadas olmasini sagliycam para konusu gutmeden zaten gucum yetmez su an yazcaktim ama vazgectim bu bloga yaklasik on senedir sahibim daha bi kurus kazanmak nasip olmadi vazgectim yani su an yazmaktan anladiniz siz beni canim anladiginizi dusunuyorum haa bizene diyceksiniz zaten okuyanim yok oylesine yazdim be hani bi samimilik olsun belki bi kisi girer okurda samimi bulur baglanir bak orda da hep bi cikar payi var ulan biz insanlar ne insaniz ya... yani en mutlu saatlerimi size ayiramayacagim bos bloga ne ayiriyim lan gunde giren bir iki kisi belki kalabalik olsa ayirirdim ba burdan size pas atma nedenim goz kirpma nedenim caktirmadan bunu yazmam :) gulucuk gulucuk gulucuk

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara