olmelerdeydim

on Cuma, Ocak 09, 2015
olmelerdeydim dedim cunku az once bir sarkiya gore kendimi gercekten oyle hissettim sonra bu basligi acana kadar baska sarki girdi simdi o olmek istemek duygusu yok oldu isterseniz sarkilarin isminide veriyim ki konu daha aciga kavussun kollar, hehehe eskiden cok saka yapardim ya yazarkene eskilere gonderme oldu, aslinda hic gulmedim hehehe yazarken ama sonra ufacik dudaklarim kipirdadi, olum virgul kullansana niye icat etmisler neyse huyumdur hatta ozenerek yaptigim birseydir hic notalama isaretlerine uymadan yazmak cool kendime ozgu olmak icin bilmem anlatabildim mi konumuza donersek, olmek isteme duygusu geldiginde The Unknown Soldier  sarkisini dinliyordum bizim the doorsun, aslinda su an olmek isteme duygusunun gectigi sarki ise su an yazarken dinledigim the doorsun the end sarkisi simdi burda anladigimiz gibi sarkilarin psikolojiye cok eskisi var eger psikolojinizin gecici olarak bozuk oldugu donemlerde sakin bunaltici acili depresyonik melankolik sarilar dinlemeyin daha gotu olursunuz boyle ic acici eglenceli sarkilar dinleyin tafsiyemdir canim. bu arada people are strange sarkisida mukemmelmis doorsun sirf bu sarkilar icin ingiliyceyi ogrenmeyi hep deli gibi istedim evet su an ulan kime yaziyorum zaten gelen giden yok diyorum ama hep bi umut ama olsun umrumda degil amac sesimi cikarmak en azindan oldugumuzde arkamizda bir blog birakiriz uhuhuhuuu diyerek aglayarak sahneyi terk edermisim ne komik olurdu ama sizin icin dimi.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara