sakinimsiyim

on Cuma, Şubat 16, 2007
hayat güzel sev say yaşa tadını çıkar hiç başkalarını taklit etme hep kendin ol ağaçları kuşu sev hayatına saygı göster kendini küçümseme sen büyüksün kimseyi umursama insanın deniz manzaralı bi balkonu olması ne güzel bunları gecenin bi saatinde sigara icmek icin balkona cıktıgımda hissettiimm uzun zamandır bukadar mutlu olmamıstım kuşu sev börtü böcegi sev hayvanları sev kendini sev hayat güzel düsünmeden yaşa biz bu dünyaya saatlerimizin şeyini vermek icin ne denir saatlerimizi yargılamak icin gönderilmemisiz bu arada acaip cisim gelmisti defalarca odamdan cıktıgım icin evdekileri rahatsız etmistim bi daa cıkmadım balkona egilerek isedim hahahaa arada böyle cılgınlıklar yapmak iyidir ne cılgın veledim seni cılgın saatlerin hesabını vermek icin yasamıyoruz bisey daa diycektim seeyeeyyy siimdiiii hayat güzel sev yaşa işte bütün dünya buna inansa bir inansa hayat bayram olsa insanlar el ele tutunsa birlik olsa uzansak sonsuuzaaaa hayat sevince güzel sevince mutlu hersey bir kuşu kelebegi bir şeyi sevin yeter v,s v,s bi bakcam bu yazı nası olmus hıımmmm

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara