kuş(2)lar

on Pazartesi, Kasım 26, 2007
çok ilginç geçenki bahsettiğim kuşlardan bahsetcem gene bu kez sankii sistemi çözdüm gibii evet olay şöle başlıyodu kuşlar gecenin çok sessiz olduğu ilerleyen istanbul saatlerinde müthiş bir ıssız sessizliğin istanbulu kapladığı anda o ilginç ötücü kuşların gelmesiyle(biliyorum devrik cümle olustu) ve seslerinin etrafı esir almasıyla (allahım ne kadar şiirsel bir anlatım) başlıyo necip fazlı kısaküreği geçtim galiba ayrıca bu adamın küregi niye kısa bilmem tabikii neyse bu kez kuşlara çok dikkat ettim bitanesi mesela tee ilerde ötüyo bitane ortada biyerlerde ötüyo ama sesleri sankii biraz muhabbet kuşunu andırıyo tabikii bu anda cevrede kuşların sesinden başka hiçbişey yok birazda rüzgar duyuluyo neyse yanii çözdüğüm iki üç kuş aynı anda ötüyo bitanesi o başta öterken ortadakide onu duyuyo başlıyo ona cevap vermeye ötmeye çok uygun ahenkli bi ses ortaya çıkıyo eger çevrenizde biraz ağaç varsa çevrenz biraz katledilmemisse bu duyguları duyma şerefine siz de sahipsiniz gece 2 - 3 gibi dışarı çıkın balkonunuza o zaman duyarsınız çok insanın ruhunu dinlendiriyo sadece kuş sesi...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara