Başıma Gelen İki Olay

on Pazartesi, Aralık 17, 2007
ay öyle olduki sanki başımdan tecavüz geçmiş gibi

bugün bunlar oldu yalnız bunlar iki post değerindedir ayrı ayrı koyup fazla yer kaplamasın dedim

ilki bugün markete gittim iki ekmek aldım birisi poşette dilimli çavdar ekmeği birisi çiftli ekmek kasaya geldiğimde aldığınızı bıraktığınız o yere koydum sanki kız ekmekleri barkottan geçircek ya ne akıl ama kız poşetliyi eliyle aldı yanıma koydu sonra dedi ekmeginizi oraya bırakmayın isterseniz elinize alabilirsiniz :) bende dedimki ay öylemi çok teşekkür ederim çok kibarsınız :)

bir ikincisi insanlar yürürken neden ellerini kollarını sallar sorusunun kendi kendime cevabını aradım yolda yürürken kendimi denedim gercektende yürürken elimizi kolumuzu sallıyoz ama elimizi cebimize koyunca sallamıyoz belki bu ritmik biseydir farkında olmadan vucudumuzla ritim tutuyoruzdur belkide bizim yaşam kaynağımızda bile müzik vardır belkide ben şu an uçuyorumdur herzamanki gibi bi araştırmak lazım

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara