on Pazar, Aralık 16, 2007
bu yazıyı cok osuruktan yazcam çünkü sıfırdan yaratcam hayalimde mükemmel bi yazı yazmak var ama bilmiyorum sıfırdan başlıyorum şimdi aaa benim bittiğim nokta bu galiba hiçbişey üretemiyorum banane ben tavlıycam kızı çoktan tavladım sana karşı yazıyorum çünkü yenemiycen beni ben tavlıycam kızı çoktan tavladımb eni birine yazmak zorunda olduğumu düşünüyosan yalnış düşünüyosun yoksa yanlışmıydı herneyse bunlar yalnızca teferruat nirvana çarpsın beni nirvananın pleateusuyle çarpılırsan bikere kendine gelirsin nirvana çarpsın beni bak ben haşa kaçıncı viskimdeysem yinede kendimde olmayı biliyorum demekki senin yapcak daha çok şeyin var nirvanaya karşı çünkü ben nirvanaya arşı görevlerimi yerine getiriyortum sen daha çok geridesin kurt cobainnnnnnn yaşaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kurt cobainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn yaşaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben sıfırdan bi kurt cobain yaşatmaya çalışcam bakalım başarcakmıyım ama eminimki başaramam çünkü o sonsuz.............................................................

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara