on Pazar, Aralık 16, 2007
yaaa sikiyimmmm yaaa bi forum böyle olmaz biz forum degilizde hadi neyse ne diycektim ee şeeyyyy hadi neyse şeyy diycektim bu nası bi iş yaaa zorla bi yere saldırcam yaa abii bak şimdiii ben kızdımmm neye kızdıımıda unuttuuummmm çünkü sarhoşum biraz benim sarhoşlluğuma saygı duyarmısın lütfen hatırlıycam hatırlayamassam o zaman konuşursun şimdi abi ben şeye karşıyım neydi heh harbiii bulamıyorum siz offline olabilirsiniz kusura bakmayın neydi abiiii yaaaaa yarına bir yudum viskim var onuda bitirirsem mafolurum dişe dokunur bişeyler yazmalıyım şey abi hani şey var yaa neyseee abii dünyada yazcak bişey kalmamış ben napiyim şeyy yaniii ne biliimmmm amına koyim bas giiittttt

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara