ben özgürüm dedi önden arkadan yedi genişletilmiş version

on Cumartesi, Nisan 11, 2009
hayatımda dünyanın en muhteşem başlığını seçsem heralde o bu olurdu gastelerde böyle bir başlıkta bir haber çıktığını düşün inanabiliyomusun sonrada bi tv ye çıkıyomuş o da kimmiş aman allahım nil karaibrahimgil bu ne kuzum yaa sanki 40 kişik bir asker birliği yalan oldu yalan oldu o da telsimle yalan oldu veya başlık söylede olabilirdi ben özgürüm dedi hem önden hem arkadan yedi veya şöyle olabilirdi kendine çok güvendi ben özgürüm dedi hem önden hem arkadan yedi zbammmmmmmmm şimdiiiiiiiii as sonraaaaaa reklamlardan sonraaaaaa bu arada atv nin sürekli araya 1 saatik reklam sokmasından dolayı avrupa yakasını yaklasık iki senedir hiç izlemiyorum sanada ders olsun hatta facebookta böle bi konu açcaktım bu zbammmmmm asıl yazmak istediğimin çakması onu unuttunda yerine idare edici bunu koydum size sözveriyorum onu bulup ilerki yazılarımda koycam
ayrıca olayın gerçekleştiği dağlardaki köyden yaşlı bir amca bir ağıt besteledi olayın unutulmaması için ah kızım ah kızım neden kendine çok güvendin kızım neden yaptın kızım bizim dağlar ısız bizim dağlar acımasız neden yaptın kızım neden kendine kıydın kızım ah kızım ah gelinim ah güzel kızım. .

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara