seviyorum sevmiyorum her şey bir "m"

on Perşembe, Nisan 23, 2009
hayat ta böyle bence böyle saçma böyle insana yetersiz her şey bir harfe bakıyor seviyorum sevmiyorum ne kadar zıt değil mi seviyorum sevmiyorum insan hayatları böyle buna bağlılar ne kaar anlamsız ne kadar ucuz ne kadar basit seviyorum sevmiyoru benim göbek adım herşey bir harfe bağlı bu kadar saçma bu kadar dayanıksız bu kadar yetersiz ve bilimum aşşağılayıcı laflar biri bin para seviyorum sevmiyorum seviyorum sevmiyorum seviyorum sevmiyorum seviyorum sevmiyorum seviyorum sevmiyorum aşklarda buna bağlı hayatlarda hayat ta bir harf kadar değişici işe yaramaz ve boş bir uyuşturucu gibi sevmek bambaşka birşey sevmemek bambaşka birşey ama hepsi bir harfe bağlı hayat gibi hayatın boşluğu kedersizliği uyuşturucuya düşkünlüğü gibi en aciz anlarda diz çökmüş kendinden geçmiş bekliyor uyuşturucu bağımlısı hayat sakalları çıkmış kendiyle hiç ilgilenmeyen kendinden vazgeçmiş diz çökmüş kalmış pes etmiş biz mutsuz dünyanın çocuklarıyız ve hayat bizim için boş.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara