bu da bonus olsun

on Salı, Şubat 23, 2010
görüştük bile acaba gecenin bu saatinde daha iyimi yazıyorum ne alaka la mankafa gibiyim mankafatörüm tam hatta arada uyuyorum sayıklıyorum esniyorum gözlerimi kapatıyorum falan bu simdi alttaki güzel *"yemek" icin ara sıcak hahaha bu saattede espri hic gitmiyo yaniiiii zaten ordada zor güldüm aslında hahahaha asıl durumumu daha iyi ifade ederdi hahahahahalar götürsün beni hep gülüyüm hep gülen bi sekil olsun yüzümde mutluluktan ölmek istiyorum böyle yumusak şiş balon gibi yumuşak bende üstlerine zıplıyorum mutluluktan ölcem ya cok mutluyum öyle bisey acaba böyle bi parca hayalimiz kaldımı bu ülkede mutlu olmak gibi kücücük bi parca bile icimizde umut olurdu ya acaba o kadar bir parca kaldı mı........

*uykulu halimle, "yazı" yazacağıma yemek yazmışım

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara