gerçek aşklara

on Salı, Şubat 23, 2010
evet bugün size bir aaa ne denir onlara ya hani size yardımcı olan uygulamalar vardır yol gösteren onlardan bitane yapacağım bu da çok gariptir ha ismini hatırlayamıyorum direk anlatıp geçmek evet başlıyoruz öncelikle eğer sevdiğiniz kişi sizinle yok abi yaa unuttum 3 saat önce aklımdaydı ilgilenmek falan vardı içinde eğer sizle mükemmel derecede ilgilenmiyosa belki sabaha hatırlarsam daha ayrıntılı yazarım size tam tam tam aşık değildir haa seviyodur aşıktır ama mesela bir kerem ile aslı kadar leyla ile mecnun kadar romeo ve jülyet kadar aşık değildir hani biz niye bunları yapıyoruz heryeri gerçek aşklar sarsın diye yazımı yazdım artık gönül rahatlıgıyla uyuyabilirim ne alaka lan zaten uyumuycaktım bundan sonra böyle bisey düsünüyorum böyle yazıyı yazıp kısa kesmektense üstünde biraz laklak yapmak hem belki daha eglenceli oluyodur zannımca sanırsam kannımca su an gecenin 4ü ben nasıl bir adamım ya bu saatte bunu aşkı düşünüyorum yoksa ben romeomuyum la sizin icin calısıyoruz efenim durmak yok yola devam calmaya ezmeye yıkmaya devam efenim birsonraki yazımda görüsmek üzere.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara