bu gece oekan bayülgende

on Pazartesi, Şubat 22, 2010
bu gece okan bayülgende muhabbet kralı disko kralı ötekinin adı neydi ya hah medya kralında pekte enteresan bişey olmadı benide günlükçü olarak tuttular programa okan bayülgen para veriyor hımmm mesela şey oldu ilk önce okan bayülgen o tarkana benzeyen çocuk emire çok kıl oldu başlangıçta okan her konuga yaptıgı gibi elindeki kagıtdan sorular sormaya başlayınca emir dediki gelenler kendilerini böyle sınav ediliyomus gibi hissetmek zorundamı okan bayülgende ilk defa kıl oldu ve bir konuguna laf gecirdi ona aklından bir soru uydurarak birde o avrupa yakasında oynayan laz çocuk vardı komik olan bende onu david guettaya benzettim çok yani saç uzatsa aynı o okan bayülgen konuklara saçma sapan sorular sormaya başlayınca işte bir cümlenin öğesini tümlecini yüklemini tek tek derken ben baska bi kanala zapladım derken e2'de south parka rastladım onu izlemeye basladım bir ara sonra geri döndüm aslında kural bu okanı izliyorsanız hic zap yapmıycaksınız sonra pek bisey anlamıyosunuz her an her yerden esprinin nerden gelicegi belli degil her an gelebilir cok sey kacırabilirsiniz ama cumartesi günleride airport tv deki kriminal hikayelere takılıyorum ya

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara