Karnınız Acıktı Di Mi

on Perşembe, Nisan 16, 2009


valla sizi bilmem benim saat 3 hala kahvaltı yapmadım karnımı acıktırdı ama şunlara bakın çok hoş değil mi yaa size bir sırrımı açıklıycam ama açıklamak istemiyorum çünkü etrafta çok tanınmak istemiyorum tam dördüncü senemde artık sizlere siz demeye başladım önceden diyemiyordum utanıyordum siz ne önemliymişsiniz bak bak iki dakkada kendini önemli hissedermiş bu senemde çok acıldım ben ya heralde bir yerde çalışsam dördüncü senemde müdürlüğe filan yükselirdim iyimi ah şimdi bu poçalar yanımda olsada kahvaltı yapsam ımmmhhhhh ımmhhh ımhhhh benimle bu poçaları kahvaltıda yermisin seni kahvaltıya davet ediyorum tıpkı küçük kelebeklerin çayırlıklarda çimenlere konmasıyla bu poçaları yiyelim gerçi artık çayırlıkmı kaldı uyanın bee ölüyoruz heryerimiz beton bizim gibi cahil bir ülkeden anca bu beklenirdi gerçi uyanın desekte bu iş müteahhitlerin elinde ya dünyada parayı en çok seven insanlardan biri heralde türkler para için herşeyi mafediyorlar doğacak çocuklarının alanlarını yokediyorlar umarım o paraları harcamadan mezarınıza götürürsünüz sonradan biri mezarınızı bulsa kazıp o paralara sahip olsa o paraları kullanıp yinede dünyayı düzeltemez boş beyinli ibne kafana taş düşsün düşün lan dünyayı mahfediyorsun paranın ne önemi var inşallah Allah'ım bu Türkiye'yi mahvedenlerin hesabını öbür tarafta sorar 70 milyonun hakkına tecavüz ediyolar 70 milyonu bırakın dünyada milyarlarca insanın hakkına tecavüz ediyolar tabii dünya genelini ele alırsak bu mahvedenlerin içine bizde giriyoruz çünkü dünyanın mahfolmaması için hiçbişey yapmıyoruz neyse olay bizim bişey yapıp yapmamamız değil bu ibnelerin dünyayı mahfetmeleri umarım çocuklarınızdan çıkar bunu yapan ibneler sen çocuklarınla ailenle tatile çıkıcan diye bu zavallı insanların ne günahı var lan etrafında iki tane kara melek var takip ediyolar hep seni bu işleri bırakmadıkça asla beyaz melek olmuycaklar ölümünü bekliyorlar.

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara