on Perşembe, Nisan 16, 2009
bugün iki sene sonra ilk defa blogumda çalan şarkıyla şarkı dinleyip yazı yazcam derken biraz önce girdiğim bir blogun sessiz çalan şarkısı araya parazit yaptı ve hala ikisi karışık çalıyor ama benim blogun daha yüksek sesi üstelik o çalan şarkı beni çok eskilere götürcek bir şarkı acaba şimdi benimkini kapatıp o şarkıylamı devam etsem yok be abi çok bayıyo o şarkı tarkan unutmamalı ay bi de fareyi takip eden bi script koymuş iyrenç benim senelerce önce denediğim şeyler hahahahaa abla yeni başlamış heralde blogcuya ordan yemek resmi aldım da yukarda da koycam yoksa burdamı koysam fazla yer kaplamasın aaa bak bu şarkı benim gireceğim ama unutmuş olduğum bir postu aklıma getirdi ne güzel derken onu düşünürken girmeyi unuttuğum bir konu daha aklıma geldi

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara