Okan Bayülgen etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Okan Bayülgen etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
efenim dün gece yani simdi daha yeni bitti taze medya kralı vardı erken baslamıstı 11 bucuk galiba birtane Türkiye güzeli bir erkek vardı dünya yarışmasında bizi temsil edicekmiş çocuk başlarda çok tipsiz geldi bana benle birlikte herkese lakin ben bir ara çocukta bir şey yakaladım çocuk ralph fiennese çok benziyor ordan yırttı yani sonuçta yakışıklı çocuk ona benzediği için mustafa çeçeli vardı sesi güzel seviyoruz ya birde kanallarda gezerken bir baktım flash tv de galiba o falcı abla vardı hani rüyalarınız hayırlı olsun teyze fal baktıran kadına diyorduki erkek oglunuz hayırsız kız oglunuz hayırlı evlat hönk burda falda öyle gösteriyor erkek çocuğunuz hayırsız evlat kadında diyorduki evet onun bende farkındayım vay anasını sayın seyircılar.
ay başlık bi tuhaf olunca yazıda bi tuhaf oluyokine ya yaa bişey diycem perdeler durduk yere sallanıyo ilginç demek ki pencereden yüzgay geliyo neyse hişş seyırcı bak şimdi ya ben bugün okan bayülgeni unutmuşum abi daha sabah aklımda onu izliycem saat biri biraz geçmişken rasgele sıkıldım gittim tv'nin başına oturdum derken o meyanda bir on dakka akabinde sonra okan bayılgel geldi aklıma yani izlediğim kadarıyla ilginçti komikti ama bişeyler eksik sanki ya ya neyse yine iki çiçek 4 böcek pardon kıro pardon erkekcik varıdı ya seray sever bana kafayı yedirtti o ne yaa öyle tamam farkındalık yılı olcak bi içe dönme ama kız kafayı tamamen bunlarla bozmuş kafayı yemiş yani bu enerjileri menerjileri verip öyle olursam kendimi köprüden aşağı atarım ya o ne öyle kadın resmen kafayı tırlatmış enerjilerle ama okan bayülgen verdi azının payını bugün okan bayülgen ali atıf biri kafasına takmıs ona saldırdı biraz ucundan azcık ay varya saldırdı diyincede sanki okan bayülgen köpekmiş saldırıyomuş falan hişt lan insan sevdiğine köpek der mi neyse gerçi biz ali atıf bire daha önce fena bi geçirmiştik yazımızda sene 2006'ydı galiba şahan gökbakar denen arkadaş hımmmm burdan sana sesleniyorum çabuk şımarmış film çekmiş reklamını yapmak için okan bayülgene saldırdı hiç tasvip etmiyorum bunlar reklam kokan hareketler bak bu da başlık olabilirdi ha güzel yazı.
öf be dayanamıycam yazıyım kendime güvenemedim gerçi yarın belki unuturum hem bugün okan bayülgen bir saat erken başladı bir saat geç bitirdi diyecektimki hayret bugün uzattı nedense biraz yalçın abiye dönersek flash tv de ki hımmmmm bu sizin nefes almanız icin bi araydı cünkü az daha yazarsam nefessizlikten bogulcaktınız simdi oldugu gibi gelirsek yalçın abi aslında çok evrensel biri yani bu adam eskiden beri okan bayülgen izleycisi takipcisi kendi itiraf etti delil mi hem dünki programını izlemiş sayın okan bayülgenin hemde ilk televizyon çocuğu dönemlerinde okan bayülgene bir koridorda rastlamış içinden demiş ulan ne fırlama adam ya hiç yerinde durmuyor bir ordan bir oraya neyse aslında konumuz bu degil bunları yazmasamda olurdu konumuz yalçın abi bunlarda öylesine gelişti işte yazının getirdigi yerler yalnız bu aralar bloggere ifrit oluyorum yazarken yazının ortasında alakasız orta yerden biyere atlıyo düzeltene kadar aklımdakiler uçuyo efenim yani bu yazıyı yazmak için okan bayülgene hiç ihtiyacım yok çünkü elimde malzemem var yalçın abi işte çok evrensel bir adam eski okan bayülgen takipcisi ayrıca tuğba ekincide benim gibi okan bayülgene ağır roman izleyerek okan bayülgene hayran olarak başlayanlardan abi hiç toparlayamıyorum ya önemli bişey yazmıyorum ya işte yalçın abi eski bir okan bayülgen izleyicisi takipcisi bir de adam bas gitar çalıyor emekli olduğunda saçlarını uzatıp sakin yazlığında bas gitar falan çalmayı düşünüyormuş işte evrensel bi adam yani tee eskilerden gazeteci gelmiş görmüş geçirmiş öyle bir anlatıyorumki sanki para alıyorumda yazımdan araştırma yapmışım ikinci bir sınıf yazı gibi yani ben şunu anladım aslında bu flash tv de bu programları yapanlar mesela yalçın abi o kadın programlarını yapanlar o esra ceyhan falan yönetmenler aslında herşeyin farkındalar bizle dalga geçiyorlar sadece o programları izliycek insanların seviyesine inip o programları yapıyorlar izleneceğini bildikleri için yani gerçekten bilerek insanlarla dalga geçiyorlar bunun içinde hepsi dahil bunların hepsi entellektüel insanlar adam koskoca okumuş yönetmen olana dek birsürü okul bu herif cahil olurmu bu kadar kötü program yaparmı haa yaptıkları kötü programda değil ama kötü işte insanlarla dalga geçtikleri için yapıyorlar yani aklı sıra halkın seviyesine iniyorlar halkı küçümsüyorlar uzun soluklu bi yazı oldu be yani bakın yalçın abinin durumuna sizin benim gibi okan bayülgen izleyicisi artı adam bizlerin yapamadığını yapıyor gitar çalıyor ve yaptığı programa bakın nasıl enayi yerine konduğunuzu anladınız mı bu yapılan programlarla dizilerle vs yani halkı küçümsüyorlar izdivaç falan adamlar resmen bizle sevişiyo ayakta tecavüz ediyo...
okan bayülgende bu sene bir hallenmeler var bu sene artık o da kızmaya baslamıs gecen seneler kızmazdı veya kızsa bile ekranda göstermezdi bu sene benim izlediim kadarıyla bunu ikinci yapışı birincisi bir konuğuna yapmıştı artık sinirleniyor bişeylere ikincisini dün gece yaptı şu uyuyarak esneyerek hapşırarak program sunan tarotcu kadın okan senide cok seviyorum ama sana gelmem ama beyaza giderim onu daha cok seviyorum diyince okan bayülgen buna sinirlendi verdi veristirdi kadını rezil etmek icin herseyi yaptı ilk defalar onda bu kadar sinir gözlemledim başka ne vardı hımmmmm şu müstafa üstündağ sakalsız aynı ibrahim tatlısesin bıyıksız hali gibi soyulmuş hıyara benziyor hımmmmmm dün gece çok yazıcak şey vardı laptop elimde değildi bu sabah hepsi uçmuş ama hatırlarım ilerde heh orda bir konuk var programın beynimde bi fragmanını izledim tiyatrocu gerci hepsi cok kaliteliydi cok dobra bir kızdı kız kimsenin cesaret edemeyeceği şeyleri söylüyor kesin ilerde büyük yerlere gelcek o kız bir de tuğba ekinci vardı bi ara poposunu açtı biz hayranları tarafından en azından benim için gereksiz bi sahneydi hımmmmm
ha bu başlığa yavşağın önde gidenide derdim ama olsun
efenim bu yavşak bizzat kendim oluyorum tanışmadınızsa tanışın hemen konuya giriyorum bekletmeden sıcak sıcak ya ben bu lafı okan bayülgenin agzından duydugumdan beri hoşuma gitmeye başladı ilk çelik için demişti çeliğin artık devir değişti ee tabi çelikte değişti kısacas artık bitti senin modan geçti şimdi o kadın moda bay bay klibini yorumlarken eskiden böyle bişeyler yapıyodu bu adam hoşumuza gidiyodu be hatta tüm sanatçılar ondan korkuyodu dalga geçdek diye felan en son harika ajda pekkan klip yorumunu izlemiştim eee ne de olsa artık devir değişti ee tabi okanda değişti kısacas artık bitti onun modası geçti şimdi bu moda okan bayülgen için bunuda diğer yazılar gibi öyle kısa kesip bitirmiycem devam edicem bugün yazcağım şeyler vardı zamanında yazmadığım için unuttum gtüme çok güvendim hatırlarım yazarım diye aslında iki gündür varda unutuyorum yazmıyorum dün gece içinde böyle düşünmüştüm canım cahanım ufak bişey hatırladım galiba zuhal topalda okan bayülgen fanı ya şu dünyamızda zeki kim kaldıki bi okan bayülgen var tv de onu izliyoruz beyazmı boşver cem yılmaz mı boşver beyaz ailenin çocuğu cem yılma cebini doldurmayı düşünüyo ya bu beyaza takılıyorum bir adamın hiç mi hatası olmaz be hep ailemizin çocuğu gibi nasıl bir insansın robotmusun be biLader cem yılmaza gelince ulan paso cebini doldurmayı düşünüyosun bikerede ülkenin gidişatıyla iyi kötü bişey söyle yavşak kel kafasına soktugum ülkeyi alsalar götürseler satsalar herifin umrunda değil nebiçim sanatçısın lan sen memnunsam memnunum de ona göre sevmesin seni birileri nerden nereye geldik ee artık devir değişti ee tabi inceticide de değişti kısacas artık bittin benim için cem yılmaz ya dur be ben bugün yazacağım şu iki şeyi düşünüyüm belki hatırlarım hımmmmm transa giriyim hımmmmmmmmm fazla transa girmiyim travesti olurum falan Allah göstermesin hadi kadın ruhu tasıyıpta erkek doganları falan anladıkta bu travestiler işin ticari versiyonu galiba para kazanmak için eee nolsun kocum yaa kolaymı bu devirde para bulmak kolay mı iş bulmak kolay mı sokakta kalsan düşsen bir kişi bile gözünün yaşına bakmaz yemk vermez bir de acaba erkek kadın gibi olmak istiyorsa ona saygımı duymalıyız tamam dünyanın dengesini bozuyo ama bırakalım cezasını Allah versin dimi ha bu ceza iyide olailir kötüde olabilir zaten milyarlarca insan var amaaannnn nolcak varsın bikactanesi öyle olsun üreme yine devam eder insan ruhu özgür olmalı be varsın istedigi davransın sonunda dogru yolu bulur zaten ama insanın kafasına baskı yaparsanız o zaman olmuyo işte belki yörüngesini şaşırıyo ulan nerden nerelere girdik yörünge falan uzay benimle bir sonraki derin yolculuklarda merhaba diyin bu ara ben hala hatırlayamadım çünkü düşünmedim dah sürekli yazıyorum ulan bi dur da düşün be hımmmmmmm ben yine transa o kelime bizi nerden nereye getirdi ne triplere soktu haaa bak gecen foxta bir program var ya yazanlar acaipti skeçte diyor ki kadın kendi başına hah kırmızı başlıklı kızdı ya bu hikayeyi yazanın kafası güzel ya tiriplere girmis ya da üçüncüyü unuttum ne diyodu ama bunu esrar kullanmayan bilemez kesin o hikayeyi yazan biliyodu bizden kaçmaz ekibi olarak hemen yazdım bizden kaçmaz düşüncenmi bilader bak iki saattir yazıyosun daldın satırlara düşün lan bi sus hımmmmmmmmm neydi lan yazcağım şeyler hımmmmmmmmm hımlama bilader yine susmuyosun yazmaya devam ediyosun sonra hımını mımını şimdi :D birader yaa hımlama yaaaaaa neyd lan acaba gerçekten haha şu an düşünmemi seslendiriyorum ciddi ciddi düşünüyorum aşk evlilikli bişeydi yok çıkmıyo hatırlarsam yazarım gtümden bir seferde çıkmıycak kadar büyük :D.
efenim bu yavşak bizzat kendim oluyorum tanışmadınızsa tanışın hemen konuya giriyorum bekletmeden sıcak sıcak ya ben bu lafı okan bayülgenin agzından duydugumdan beri hoşuma gitmeye başladı ilk çelik için demişti çeliğin artık devir değişti ee tabi çelikte değişti kısacas artık bitti senin modan geçti şimdi o kadın moda bay bay klibini yorumlarken eskiden böyle bişeyler yapıyodu bu adam hoşumuza gidiyodu be hatta tüm sanatçılar ondan korkuyodu dalga geçdek diye felan en son harika ajda pekkan klip yorumunu izlemiştim eee ne de olsa artık devir değişti ee tabi okanda değişti kısacas artık bitti onun modası geçti şimdi bu moda okan bayülgen için bunuda diğer yazılar gibi öyle kısa kesip bitirmiycem devam edicem bugün yazcağım şeyler vardı zamanında yazmadığım için unuttum gtüme çok güvendim hatırlarım yazarım diye aslında iki gündür varda unutuyorum yazmıyorum dün gece içinde böyle düşünmüştüm canım cahanım ufak bişey hatırladım galiba zuhal topalda okan bayülgen fanı ya şu dünyamızda zeki kim kaldıki bi okan bayülgen var tv de onu izliyoruz beyazmı boşver cem yılmaz mı boşver beyaz ailenin çocuğu cem yılma cebini doldurmayı düşünüyo ya bu beyaza takılıyorum bir adamın hiç mi hatası olmaz be hep ailemizin çocuğu gibi nasıl bir insansın robotmusun be biLader cem yılmaza gelince ulan paso cebini doldurmayı düşünüyosun bikerede ülkenin gidişatıyla iyi kötü bişey söyle yavşak kel kafasına soktugum ülkeyi alsalar götürseler satsalar herifin umrunda değil nebiçim sanatçısın lan sen memnunsam memnunum de ona göre sevmesin seni birileri nerden nereye geldik ee artık devir değişti ee tabi inceticide de değişti kısacas artık bittin benim için cem yılmaz ya dur be ben bugün yazacağım şu iki şeyi düşünüyüm belki hatırlarım hımmmmm transa giriyim hımmmmmmmmm fazla transa girmiyim travesti olurum falan Allah göstermesin hadi kadın ruhu tasıyıpta erkek doganları falan anladıkta bu travestiler işin ticari versiyonu galiba para kazanmak için eee nolsun kocum yaa kolaymı bu devirde para bulmak kolay mı iş bulmak kolay mı sokakta kalsan düşsen bir kişi bile gözünün yaşına bakmaz yemk vermez bir de acaba erkek kadın gibi olmak istiyorsa ona saygımı duymalıyız tamam dünyanın dengesini bozuyo ama bırakalım cezasını Allah versin dimi ha bu ceza iyide olailir kötüde olabilir zaten milyarlarca insan var amaaannnn nolcak varsın bikactanesi öyle olsun üreme yine devam eder insan ruhu özgür olmalı be varsın istedigi davransın sonunda dogru yolu bulur zaten ama insanın kafasına baskı yaparsanız o zaman olmuyo işte belki yörüngesini şaşırıyo ulan nerden nerelere girdik yörünge falan uzay benimle bir sonraki derin yolculuklarda merhaba diyin bu ara ben hala hatırlayamadım çünkü düşünmedim dah sürekli yazıyorum ulan bi dur da düşün be hımmmmmmm ben yine transa o kelime bizi nerden nereye getirdi ne triplere soktu haaa bak gecen foxta bir program var ya yazanlar acaipti skeçte diyor ki kadın kendi başına hah kırmızı başlıklı kızdı ya bu hikayeyi yazanın kafası güzel ya tiriplere girmis ya da üçüncüyü unuttum ne diyodu ama bunu esrar kullanmayan bilemez kesin o hikayeyi yazan biliyodu bizden kaçmaz ekibi olarak hemen yazdım bizden kaçmaz düşüncenmi bilader bak iki saattir yazıyosun daldın satırlara düşün lan bi sus hımmmmmmmmm neydi lan yazcağım şeyler hımmmmmmmmm hımlama bilader yine susmuyosun yazmaya devam ediyosun sonra hımını mımını şimdi :D birader yaa hımlama yaaaaaa neyd lan acaba gerçekten haha şu an düşünmemi seslendiriyorum ciddi ciddi düşünüyorum aşk evlilikli bişeydi yok çıkmıyo hatırlarsam yazarım gtümden bir seferde çıkmıycak kadar büyük :D.
ha programın bi dakka bişey söyliycem bişey düşünüyomda programı izleyenler zaten biliyo ben bunu buraya yazıyom ilerde bilenlerde unutursa tekrar okuyup hatırlasın diye okan bayülgenin iki kardeşi varmış ya la biri ozan bir de kız kardeş okşan yani bunlar okan ozan okşan mış hepside karizmaymış öyle dedi
Yazan
Unknown
an
2/08/2010 02:11:00 ÖÖ
gerçek okan bayülgen hayranları pazartesi günleri muhabbet kralını izleyendir..
Yazan
Unknown
an
1/22/2010 02:21:00 ÖS
video - izlesene okan bayülgen msn’de 2. bölüm | izlesene.com
video - izlesene okan bayülgen msn’de 3. bölüm | izlesene.com
ikinci video sözlükçülere...
dün disko kralını seyrederken artık cok reklam vermeye basladı zaten ben ikinci reklamdan sonra koptum zapa girince trt intmiydi neydi orda biyerde cok güzel bir belgesel vardı ona dalmışım çocuk felciyle ilgili birsürü doktor aşılar buluyor falan binlerce çocuğua aşılıyor sonra ölümler baslıyor 9 bin cocugu iyilestirip aralarından bir cocugun ölmesiyle suclanan bi adam mesleginin zirvesindeyken işinden atılıyo sonra onu kücük yerler isteyince adamın zoruna gidiyo daha 36 yasında evinde ölü bulunuyo rivayetlere göre adam vücuduna çocuk felci mikrobu enjekte edip ölmüş falan falanda filan derken belgesel çok sürükleyiciydi bir de döndüm kurtalan express calıyor disko kralında elektrocu müthis döktürüyor ama adamın sesini begenmedim 40-45 li yaslarda bir adam solist aynı pop gibi söylüyor hic rock grubuna yakıştıramadım
Yazan
Unknown
an
1/17/2010 02:21:00 ÖS
ay bugün zaga okan bayülgenmi var yesinler ay bi mutlu oldum bi mutlu oldum belki yılbaşı tatiline çıkar denyo bizimle gününü geçirmektense karısıyla yatakta gecirir neyse o kadınada helal olsun okan bayülgeni kölesi yaptı her kadın beceremez demek ki kafaları çok uyuşuyor demek ki kafaları çok uyuşuyor demek ki kafaları çok uyuşuyor gerçi ben bu hafta breaking bad serisini kaçırdım kafa on milyondu çok üzüldüm.
ya ben tembellik ettim dün bişey yazmadım oysa yazcak şeylerimde vardı hani dedim ya artık yazmıycam yavas yavas bitirmeye calısıyorum yavas yavas kendimi alıstırmaya neyse dün okan bayülgende nihat doğan harbi kafayı kırmış ya gülmekten gül gül öldürdü bizi ben bu adamın bu kadar komik olduğunu bilmiyordum sanki yeni topaloğlumuz yeni tuğba ekincimiz yeni kimdi o ya bitane daha vardı neysem ama o sonu degerliydi sevda demireli dermişim hahahah tabiki doğru degil ama adam kafayı kırmış ya çok komikti resmen her lafında millet kopuyor ama kafasını türkiyeye kurtarmaya vermiş o da türkiyenin bu anki durumuna acımış aydınlardan falan bahsetti neden bu ülkede sadece yaşar kemal aydın olarak var niye başka aydınlar yok yetiştiremiyoruz aydınsız bir ülke ekinsiz bir tarlaya benzer falan gibi sacma laflar etti izlemediyseniz çok gülücük kacırdınız yeni bisey farkettim fatih akında ayrı bir kırıklardan bir de okan bayülgenin dedigine göre burak kutun albümü bu sene hepsinden bomba patlıycak
Yazan
Unknown
an
12/13/2009 02:54:00 ÖÖ
sonunda disko kralında fasılda oldu 12 aralık cumartesi gecesi okan artık dizicileri alma okan artık dizicileri alma okan artık dizicileri alma
Yazan
Unknown
an
12/13/2009 02:48:00 ÖÖ
okan bana gel senin kafanı bir güzel yapıyım madem yılbaşında eğlenemiyorsun her sene program yapıyorsun.
iki gündür bunu farkettim ve hemen yazdım ve hemen sözlüklere saldırmaya başladım ama haklı olarak çünkü şu ekşi sözlük denen zımbırtıda dikkat edin nedense çoğunda çokbilmişler hep okan bayülgenin programı kötüleniyo zaten türkiyede bitane doğru program var okan bayülgen bu gerizekalıların beynini açmaya çalışsın peki ben bunu nerden anladım ilk okan bayülgenin 15 kasım 2009 tarihli programındaki konusmalarından ve bugünkü yani 16 kasım tarihindeki konusmalarından anladım eğer yemekteyiz programındaki kızıl saclı adamı programa katarsa veya bu tarz programdaki kisileri programa katarsa onu beter ediceklerinden bahsetti hemen ardından benden jay lenoyu taklit ettigimi söylüyorlar falan hakkında konustuki girdiginizde bu sözlüge hemen bu yazı karsınıza cıkar ayrıyetten birtane daha var kendi agzıyla sılanın albüm sarkı isimlerini tek tek okurken bu albüm tam bize göreymis inşallah şarkısını kötü geçen programlarımız için söyleriz falan dedi adam o kadar etkilenmişki sürekli programının kötü olduğu burnu havada yazılardan zaten yapı olarak söylememe gerek yok gençlerin sesine önem veren ve fikirlerine önem veren birisi oysa okan bayülgen senin hicbir programın kötü gitmiyorki hepsi güzel yalnız bu götünden cıkartma yazılarla senin hakkındaki haksız başta ekşi sözlük yazıları seni kötü etkiledigi icin falanda filan anladın sen onu ah be okan yılların programcısısın bu bebelerin lafıylamı hareket etcen arkanda kocaman halk genclik iyi valla sen söyle dersem böyle yazarlar böyle yaparsam söyle düşünürler sen kafana göre hareket et.
bu yazıyı yazcaktım ama unuttum cumartesi gecesi disko kralı gecesi ya ben geçen haftaki disko kralı eleştirimi yapmadım galiba irençti programda müzik çalmaktan doğru dürüst bişey olmadı üstelik çok sık reklam girdi on on bes dakka içinde peşpeşe reklam bu kez reklam bitiyo konuk şarkıcı şarkısı daha sonra bir reklam sonra konuk şarkıcı şarkısı böyle böyle irenç geçti program çok çabuk boş geçti yani hatırlayanlar hatırlar bir de sanki okan bayülgen erken bitirdi programı evde karısı bekliyodu bu anlattığım 18-04-2009 tarihli program .
http://www.youtube.com/profile_videos?user=fehmikalay&p=r
part 1 den baslıyo ona kadar sırayla izleyin
eger bu filmi hala izlemedinizse ölmeyin e mi ne diyim ben daha mutlaka izleyin türkiyenin en iyi filmi
part 1 den baslıyo ona kadar sırayla izleyin
eger bu filmi hala izlemedinizse ölmeyin e mi ne diyim ben daha mutlaka izleyin türkiyenin en iyi filmi
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Kitap yazsam alirmisiniz
Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.




