çok sarıyo gece yalnızsanız
http://www.iststatus.com/
yararlı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yararlı etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
itiraf ediyim bu baslıgı daha önceden not almıstım yazmak icin simdi efenim yazcam yazcam tabi devletide düsürcem ben canınıza acıyın be yazık size hay arkadas be yazı yoldan cıktı iyimi gel gelelim bu 8.8'lik deprem şilide oluyor ve bir buçuk dakika sürüyor eksintisiz 750 kadar falan kişi ölmüş galiba Allah rahmet eylesin haitide daha düşük daha az sürmüştü ordaki evler dayanıksız oldugu icin 40 bin kisi ölmüstü galiba Allah rahmet eylesin şimdi gelgelelim bu deprem istanbulda olsaydı evlerin %70'i yıkılacagı söyleniyor yani öyle bir sisteme mahkum edilmişiz ki ölüme yaklaşıyoruz ve elimizden hiçbişey gelmiyor birşey yapanda yok acaba bu amerkanın falan oyunumu bu koyun gibi halk gitsinde yerine daha zeki insanlar gelsin diye koyuna koyuyuorlar arkadas diye düsünüyorum acısız kacışsız.
Yazan
Unknown
an
3/03/2010 01:55:00 ÖS
rizede derenin üstündeki yoldan geçen araba bariyerlere carpıp bariyerleri parcalayıp dereye ucuyor icindeki bes kisi ölüyor ihmale bakarmısınız yani neden oraya iki kat daha kalın veya güclü demirden bariyer yapmamıslar resmen cinayet yani devlet yapsa yapan adam kesin demirinden calardı peki o demiri oraya koyan adam ölen o bes kisinin acısını cehennemde cekecegini biliyor mu cinayete sebebiyet vermekten??..
Yazan
Unknown
an
3/03/2010 01:47:00 ÖS
Flixter
Sinemayla yakından ilgilenenleri hedef kitlesi olarak belirleyen Flixter ile izlediğiniz sinemayla ilgili görüşlerinizi paylaşabilir, diğer izleyicilerin söz konusu sinema filmiyle ilgili ne düşündüğünü yine aynı şekilde öğrenebilirsiniz. 10 milyonluk tekil ziyaretçiye sahip olan site, ziyaretçilerden büyük ilgi görüyor.
Bu adrese ulaşmak için tıklayın.
biraz ingilizce bilmeniz lazım veya translate.google.com 'dan istediğiniz dili istediginiz dile cevirebilirsiniz hayırlı cevrimler...
Sinemayla yakından ilgilenenleri hedef kitlesi olarak belirleyen Flixter ile izlediğiniz sinemayla ilgili görüşlerinizi paylaşabilir, diğer izleyicilerin söz konusu sinema filmiyle ilgili ne düşündüğünü yine aynı şekilde öğrenebilirsiniz. 10 milyonluk tekil ziyaretçiye sahip olan site, ziyaretçilerden büyük ilgi görüyor.
Bu adrese ulaşmak için tıklayın.
biraz ingilizce bilmeniz lazım veya translate.google.com 'dan istediğiniz dili istediginiz dile cevirebilirsiniz hayırlı cevrimler...
Virtual Tourist
1 milyonu aşkın kullanıcısıyla dikkat çeken Virtual Tourist, özellikle dünyayı gezmek isteyen ve gezgin bir ruha sahip olan kullanıcılar için tasarlanan, oldukça kapsamlı bir portal... Bu site aracılığıyla gittiğiniz hemen her yeri diğer kullanıcılarla paylaşabilir, diğer kullanıcıların gittikleri yerlerle ilgili yaşadığı tecrübeleri yine bu portal aracılığıyla öğrenebilirsiniz.
Bu adrese ulaşmak için tıklayın.
www.virtualtourist.com
1 milyonu aşkın kullanıcısıyla dikkat çeken Virtual Tourist, özellikle dünyayı gezmek isteyen ve gezgin bir ruha sahip olan kullanıcılar için tasarlanan, oldukça kapsamlı bir portal... Bu site aracılığıyla gittiğiniz hemen her yeri diğer kullanıcılarla paylaşabilir, diğer kullanıcıların gittikleri yerlerle ilgili yaşadığı tecrübeleri yine bu portal aracılığıyla öğrenebilirsiniz.
Bu adrese ulaşmak için tıklayın.
www.virtualtourist.com
öf be dayanamıycam yazıyım kendime güvenemedim gerçi yarın belki unuturum hem bugün okan bayülgen bir saat erken başladı bir saat geç bitirdi diyecektimki hayret bugün uzattı nedense biraz yalçın abiye dönersek flash tv de ki hımmmmm bu sizin nefes almanız icin bi araydı cünkü az daha yazarsam nefessizlikten bogulcaktınız simdi oldugu gibi gelirsek yalçın abi aslında çok evrensel biri yani bu adam eskiden beri okan bayülgen izleycisi takipcisi kendi itiraf etti delil mi hem dünki programını izlemiş sayın okan bayülgenin hemde ilk televizyon çocuğu dönemlerinde okan bayülgene bir koridorda rastlamış içinden demiş ulan ne fırlama adam ya hiç yerinde durmuyor bir ordan bir oraya neyse aslında konumuz bu degil bunları yazmasamda olurdu konumuz yalçın abi bunlarda öylesine gelişti işte yazının getirdigi yerler yalnız bu aralar bloggere ifrit oluyorum yazarken yazının ortasında alakasız orta yerden biyere atlıyo düzeltene kadar aklımdakiler uçuyo efenim yani bu yazıyı yazmak için okan bayülgene hiç ihtiyacım yok çünkü elimde malzemem var yalçın abi işte çok evrensel bir adam eski okan bayülgen takipcisi ayrıca tuğba ekincide benim gibi okan bayülgene ağır roman izleyerek okan bayülgene hayran olarak başlayanlardan abi hiç toparlayamıyorum ya önemli bişey yazmıyorum ya işte yalçın abi eski bir okan bayülgen izleyicisi takipcisi bir de adam bas gitar çalıyor emekli olduğunda saçlarını uzatıp sakin yazlığında bas gitar falan çalmayı düşünüyormuş işte evrensel bi adam yani tee eskilerden gazeteci gelmiş görmüş geçirmiş öyle bir anlatıyorumki sanki para alıyorumda yazımdan araştırma yapmışım ikinci bir sınıf yazı gibi yani ben şunu anladım aslında bu flash tv de bu programları yapanlar mesela yalçın abi o kadın programlarını yapanlar o esra ceyhan falan yönetmenler aslında herşeyin farkındalar bizle dalga geçiyorlar sadece o programları izliycek insanların seviyesine inip o programları yapıyorlar izleneceğini bildikleri için yani gerçekten bilerek insanlarla dalga geçiyorlar bunun içinde hepsi dahil bunların hepsi entellektüel insanlar adam koskoca okumuş yönetmen olana dek birsürü okul bu herif cahil olurmu bu kadar kötü program yaparmı haa yaptıkları kötü programda değil ama kötü işte insanlarla dalga geçtikleri için yapıyorlar yani aklı sıra halkın seviyesine iniyorlar halkı küçümsüyorlar uzun soluklu bi yazı oldu be yani bakın yalçın abinin durumuna sizin benim gibi okan bayülgen izleyicisi artı adam bizlerin yapamadığını yapıyor gitar çalıyor ve yaptığı programa bakın nasıl enayi yerine konduğunuzu anladınız mı bu yapılan programlarla dizilerle vs yani halkı küçümsüyorlar izdivaç falan adamlar resmen bizle sevişiyo ayakta tecavüz ediyo...
selamlar efenim bir şifreyi daha çözdüm bu normal fırın ekmekleri var ya beyaz ekmekler insana hem çok yedirtiyor kendini hemde çok çabuk acıktırıyor ve kilo aldırıyor bu yüzden tahıl ekmeği gibi falan kahverengi ekmek yemenizi tavsiye ederim bir de belediye ekmeği olabilir çünkü insanı uzun süre tok tutuyor kahverengi kepek ekmeğinden bahsetmiyorum ha.
hepimiz aşk acısı çekiyoruz eheh hangi birimiz çekmiyoruz ki bu önlemlere kulak verelim
Ayrılık acısı hayatınızı mı kararttı? Üzülmeyin, yalnız değilsiniz. Ayrılıklar hep acı verir ve zaman en iyi ilaçtır. Yaşamakta olduğunuz bu sürecin 'geçici' olduğunu bilmelisiniz.
Ayrılık acısı hayatınızı mı kararttı? Aradığınız kişinin o olduğunu sanmıştınız ama siz istemediğiniz halde ayrılmak zorunda kaldınız. Üzülmeyin, yalnız değilsiniz. Ayrılıklar hep acı verir ve zaman en iyi ilaçtır. Yaşamakta olduğunuz bu sürecin 'geçici' olduğunu bilmelisiniz.
İnsanlara yardımcı olmak isteyen medyum ve tarot okuyucusu Brenda, ayrılık acısı çekenlerin bu sıkıntılı süreci mümkün olduğunca çabuk atlaması için tavsiyeleri şöyle:
1.Gereksiz bütün iletişimi kesin.
Çok gerekmedikçe ayrıldığınız kişiyle konuşmayın. Ayrıldığınız kişiden çocuğunuz varsa veya aranızda henüz kapatmadığınız parasal ve maddi konularınız vs. o kişiyle (sadece bu konuları konuşmak amacıyla) temas kurabilirsiniz. Ama ortak arkadaş ve dostlarınızla sohbetlerinizde bile o kişiden bahsetmeyin. Ortak sosyal çevre nedeniyle aynı ortamlara girmeniz gerekiyorsa, nazikçe selamlaşmak dışında o kişiyle yalnız kalmayın ve konuşmayın.
2.Sizin için duygusal anlamı veya anısı olan, o kişinin size verdiği eşyalardan derhal kurtulun.
Hediyeler, notlar, mektuplar vs. Bunları ayrıldığınız kişiye geri vermeyin. Maddi değeri olmayan eşyaları atın. Satılabilecek olanları (giysiler vs) satın veya hayır kurumlarına bağışlayın. Hiçbir koşulda bunların size geri gelmeyeceğinden emin olun.
3.Arkadaşlarınızla daha sık vakit geçirin.
Zor zamanlarda arkadaş desteği önemlidir. Ama arkadaşlarınızı ağlama duvarına çevirmeyin. Onlarla birlikte yapacağınız başka etkinlikler sizi oyalayacaktır.
4.Hemen başka bir ilişkiye atlamayın!
Çivi çiviyi söker diyerek hemen başkasıyla ilişkiye giren insanlar vardır. Ama bu yanlıştır! Başka insanlarla tanışmak tamam ama başka insanlarla duygusal ve cinsel ilişkiye başlamak için çok yanlış bir dönemdesiniz. Kalbinizde ayrılık acısı varken doğru kişiyi bulsanız bile doğru ilişkiyi yaşayamazsınız.
5.Eğlenceli ve yaratıcı bir şeyler yapın.
Daha önce vakit ayıramadığınız için başka bir zamana ertelediğiniz bir şeyler yapın. Dans kursuna gidin, egzersize başlayın.
6.Ayrıldığınız kişinin hiç hoşlanmadığınız negatif yanlarını düşünmeye çalışın.
İnsanlar ayrılmışsa bir sebebi vardır. Ayrılık acısı yaşarken insanlar hep ‘yaşanan mutlu günleri’ düşünür ama bu düşüncenin size bir yararı olmaz. Kendinize “Ayrılmamız iyi oldu, çünkü...” diye başlayan bir liste yapın. Ayrılık sürecini bir ‘arınma’ süreci olarak düşündüğünüzde psikolojik değişiminizi olumlu bir raya oturtabileceksiniz.
7.Ayrıldığınız kişi hakkında duygularınızı ve düşüncelerinizi bir kağıda yazın.
Bu kağıdı asla o kişiye göndermeye kalkmayın! Bu kağıdı bir süre sakladıktan sonra yok edin gitsin. Ayrıldığınız kişiye artık duygularınızı açıklamanın anlamı yoktur. Çünkü o artık sizin duygularınızı önemsemediği için sizin hayatınızdan çıkıp gitti. Ona olan duygularınızı açıklamanız onu geri getirmez. Aksine sizi zayıf ve patetik gösterir.
8.Yalnız kalmaktan korkmayın!
Dünyanın sonu değil bu. Bu sizin yaşadığınız acıları ve sıkıntıları yaşayan milyonlarca insan var yeryüzünde. Kendinizi tekrardan iyi hissedecek ve yeni birini nasıl olsa bulacaksınız.
9.Duygusal meselenizi aklınızda ve kalbinizde tam olarak bitirmeden önce ayrıldığınız kişiyle arkadaş olmayı falan düşünmeyin.
Ayrılırken "dost kalmak" nazik bir temennidir. Ama insanlar ayrıldıkları kişilerle çok nadiren dost kalabilirler. Duygusal dengenizi tekrar yoluna koyduktan sonra, ancak o zaman o kişiyle arkadaş olarak devam etmek isteyip istemediğinize karar verebileceksiniz. Daha önce değil.
10.Ayrılık acısı çekerken alkole ve yemek yemeye sardırmayın!
Acınız unutmak için başkasıyla seks yapmaya da kalkmayın. Hiçbir faydası olmaz!
Yaşadığınız bu acılı sürecin en iyi ilacı zamandır. Bu süreçte kendinize karşı sabırlı ve nazik olun. Ayrılıktan ötürü kendinizi suçlamayın. Bu deneyimden bir şeyler öğrenmeye çalışın. Yaşananların bir hata değil, ileriye giden yolda yaşadığınız bir öğrenme süreci olduğunu düşünün...
kaynak msn.com
herkein sorunu kendisine zor gelir büyük gelir ama paylaşınca diğer sorunları duydukca kendi sorununun aslında gözünde büyüttüğü kadar büyük olmadığını bilir.
Ayrıca her ayrılık buna mahruz kalan için çok acıdır bunu hiç birşey değiştirmez ama hayat devam etmelidir buda bir gerçektir...
Ayrılık acısı hayatınızı mı kararttı? Üzülmeyin, yalnız değilsiniz. Ayrılıklar hep acı verir ve zaman en iyi ilaçtır. Yaşamakta olduğunuz bu sürecin 'geçici' olduğunu bilmelisiniz.
Ayrılık acısı hayatınızı mı kararttı? Aradığınız kişinin o olduğunu sanmıştınız ama siz istemediğiniz halde ayrılmak zorunda kaldınız. Üzülmeyin, yalnız değilsiniz. Ayrılıklar hep acı verir ve zaman en iyi ilaçtır. Yaşamakta olduğunuz bu sürecin 'geçici' olduğunu bilmelisiniz.
İnsanlara yardımcı olmak isteyen medyum ve tarot okuyucusu Brenda, ayrılık acısı çekenlerin bu sıkıntılı süreci mümkün olduğunca çabuk atlaması için tavsiyeleri şöyle:
1.Gereksiz bütün iletişimi kesin.
Çok gerekmedikçe ayrıldığınız kişiyle konuşmayın. Ayrıldığınız kişiden çocuğunuz varsa veya aranızda henüz kapatmadığınız parasal ve maddi konularınız vs. o kişiyle (sadece bu konuları konuşmak amacıyla) temas kurabilirsiniz. Ama ortak arkadaş ve dostlarınızla sohbetlerinizde bile o kişiden bahsetmeyin. Ortak sosyal çevre nedeniyle aynı ortamlara girmeniz gerekiyorsa, nazikçe selamlaşmak dışında o kişiyle yalnız kalmayın ve konuşmayın.
2.Sizin için duygusal anlamı veya anısı olan, o kişinin size verdiği eşyalardan derhal kurtulun.
Hediyeler, notlar, mektuplar vs. Bunları ayrıldığınız kişiye geri vermeyin. Maddi değeri olmayan eşyaları atın. Satılabilecek olanları (giysiler vs) satın veya hayır kurumlarına bağışlayın. Hiçbir koşulda bunların size geri gelmeyeceğinden emin olun.
3.Arkadaşlarınızla daha sık vakit geçirin.
Zor zamanlarda arkadaş desteği önemlidir. Ama arkadaşlarınızı ağlama duvarına çevirmeyin. Onlarla birlikte yapacağınız başka etkinlikler sizi oyalayacaktır.
4.Hemen başka bir ilişkiye atlamayın!
Çivi çiviyi söker diyerek hemen başkasıyla ilişkiye giren insanlar vardır. Ama bu yanlıştır! Başka insanlarla tanışmak tamam ama başka insanlarla duygusal ve cinsel ilişkiye başlamak için çok yanlış bir dönemdesiniz. Kalbinizde ayrılık acısı varken doğru kişiyi bulsanız bile doğru ilişkiyi yaşayamazsınız.
5.Eğlenceli ve yaratıcı bir şeyler yapın.
Daha önce vakit ayıramadığınız için başka bir zamana ertelediğiniz bir şeyler yapın. Dans kursuna gidin, egzersize başlayın.
6.Ayrıldığınız kişinin hiç hoşlanmadığınız negatif yanlarını düşünmeye çalışın.
İnsanlar ayrılmışsa bir sebebi vardır. Ayrılık acısı yaşarken insanlar hep ‘yaşanan mutlu günleri’ düşünür ama bu düşüncenin size bir yararı olmaz. Kendinize “Ayrılmamız iyi oldu, çünkü...” diye başlayan bir liste yapın. Ayrılık sürecini bir ‘arınma’ süreci olarak düşündüğünüzde psikolojik değişiminizi olumlu bir raya oturtabileceksiniz.
7.Ayrıldığınız kişi hakkında duygularınızı ve düşüncelerinizi bir kağıda yazın.
Bu kağıdı asla o kişiye göndermeye kalkmayın! Bu kağıdı bir süre sakladıktan sonra yok edin gitsin. Ayrıldığınız kişiye artık duygularınızı açıklamanın anlamı yoktur. Çünkü o artık sizin duygularınızı önemsemediği için sizin hayatınızdan çıkıp gitti. Ona olan duygularınızı açıklamanız onu geri getirmez. Aksine sizi zayıf ve patetik gösterir.
8.Yalnız kalmaktan korkmayın!
Dünyanın sonu değil bu. Bu sizin yaşadığınız acıları ve sıkıntıları yaşayan milyonlarca insan var yeryüzünde. Kendinizi tekrardan iyi hissedecek ve yeni birini nasıl olsa bulacaksınız.
9.Duygusal meselenizi aklınızda ve kalbinizde tam olarak bitirmeden önce ayrıldığınız kişiyle arkadaş olmayı falan düşünmeyin.
Ayrılırken "dost kalmak" nazik bir temennidir. Ama insanlar ayrıldıkları kişilerle çok nadiren dost kalabilirler. Duygusal dengenizi tekrar yoluna koyduktan sonra, ancak o zaman o kişiyle arkadaş olarak devam etmek isteyip istemediğinize karar verebileceksiniz. Daha önce değil.
10.Ayrılık acısı çekerken alkole ve yemek yemeye sardırmayın!
Acınız unutmak için başkasıyla seks yapmaya da kalkmayın. Hiçbir faydası olmaz!
Yaşadığınız bu acılı sürecin en iyi ilacı zamandır. Bu süreçte kendinize karşı sabırlı ve nazik olun. Ayrılıktan ötürü kendinizi suçlamayın. Bu deneyimden bir şeyler öğrenmeye çalışın. Yaşananların bir hata değil, ileriye giden yolda yaşadığınız bir öğrenme süreci olduğunu düşünün...
kaynak msn.com
herkein sorunu kendisine zor gelir büyük gelir ama paylaşınca diğer sorunları duydukca kendi sorununun aslında gözünde büyüttüğü kadar büyük olmadığını bilir.
Ayrıca her ayrılık buna mahruz kalan için çok acıdır bunu hiç birşey değiştirmez ama hayat devam etmelidir buda bir gerçektir...
T-shirt'lerden, çantalara, anahtarlıklardan-rozetlere hemen hemen tüm eşyalara resmi koyulan Kurt Cobain'in bu seferde oyuncak bebeği yapıldı.Çok hoşuma gidince sizlerle paylaşmak istedim
Buradan satın alabilirsiniz
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=kurt+cobain+doll&_armrs=1&_from=&_ipg=
en alttaki
Buradan satın alabilirsiniz
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=kurt+cobain+doll&_armrs=1&_from=&_ipg=
en alttaki
açıkcası bence Allah insan için gerekli şeyi yaratıyo zaten bence erkegin pipisinin cok büyük olmasına gerek yok ona yeterlisini vermis zaten Allah yeterli önemli olan büyüklügü degil kullanmayı bilmek bence vay be seks hayatımız icin bu kadar önemliyken seks konusunda egitici bitane okul yer yok kitap varmı bilmiyorum varsada heralde bitanedir ya da yoktur çünkü ayıp cünkü günah bizim icin günah diyince jilet gibi kesilir sanki insanın esiyle sey yapması helal degil sonra birsürü mutsuz cinsel iliski pesinden haydar dümenin cıragıyım ben
ha 1 örnek daha veriyim mi kanıtı olarak mesela kendimize bakmamız yedigimiz seyler kullandıgımız ilaclar hormonlu ilaclı ürünler fazla masturbasyon erkegin performansını düsürüyor önemli olan esinin karsısına tas gibi turp gibi saglam cıkmak yani büyüklük hikaye bir de saglam derken iste ereksiyon bir de uzun süreli iliski, yukarda saydıklarım bunları engelliyor..
ha 1 örnek daha veriyim mi kanıtı olarak mesela kendimize bakmamız yedigimiz seyler kullandıgımız ilaclar hormonlu ilaclı ürünler fazla masturbasyon erkegin performansını düsürüyor önemli olan esinin karsısına tas gibi turp gibi saglam cıkmak yani büyüklük hikaye bir de saglam derken iste ereksiyon bir de uzun süreli iliski, yukarda saydıklarım bunları engelliyor..
Yazan
Unknown
an
2/06/2010 04:49:00 ÖS
bugün bloggerden yedek almayı öğrencez
programa gerek yok bloggerin kendi özelligi var zaten içeri aktardan aldığınız yedeği yüklersiniz dışarı aktardan yedek alırsınız
gorebilmek için
draft.blogger.com adresine girmeniz gerekli
bloogger kontrol paneli -) Ayarlar Blogu içe aktar - Blogu dışa aktar - Blogu sil
programa gerek yok bloggerin kendi özelligi var zaten içeri aktardan aldığınız yedeği yüklersiniz dışarı aktardan yedek alırsınız
gorebilmek için
draft.blogger.com adresine girmeniz gerekli
bloogger kontrol paneli -) Ayarlar Blogu içe aktar - Blogu dışa aktar - Blogu sil
kurt cobainin kendi defteri resimler halinde ingilizcedir
Kurt Cobain Journals JPG 1260 x 1746 121 Sayfa 25,9 Mb ingilizce
cobain sevenler kaçırmayın güzel bir kitap....
günlükten alıntılar :
babasına yazdığı mektup;
bundan yedi ay önce bir insanin sahip olabileceği maksimum sorumluluğu gerektirecek bir pozisyonun içine soktum kendimi. öyle bir sorumluluk ki dikte bile ettirilemez. ne zaman bir televizyon programında ölen çocukları veya çocuklarını kaybeden ailelerin yaptıkları açıklamaları dinlesem ağlamaktan başka hiç bir şey gelmiyor elimden. bebeğimi kaybedeceğim düşüncesi bir an bile aklımdan çıkmıyor. bir kazaya uğrarım ve kızıma bir şey olur korkusuyla onunla birlikte arabaya binmekten bile korkuyorum. ve yemin ederim ki kendimi eğer seninki gibi bir pozisyonda bulursam, boşanmış olmak gibi, ölümüne mücadele veririm kızımın her bir ihtiyacını karşılayabilmek için. kendimden daha çok onu sevdiğimi hatırlatabilmek için kızıma, her şeyimden vazgeçerim. ve bunu babalık görevim olduğu için değil sevgimden istediğim için yaparım. ve eğer courtney ve ben birbirimizin metanetinden biraz da olsa nefret etmekten vazgeçebilirsek, çocuğumuz etrafımızdayken birbirimizi ve çocuğumuzu hoş tutabilecek kadar sorumlu birer yetişkinleriz. ve seneler boyunca kim?in ve benim senden nefret etmemiz için beyinlerimizi yıkadığını düşündüğünü biliyorum annemin. ve bunun ne kadar yanlış olduğunu söylemekten yeterince sıkıntıya düştüm artık ve bence bu babalık görevlerini yerine getirmemen için tembelce ve kabul edilemez bir bahaneydi. büyürken sen ve annem arasında hiç taraf tutmadım. ikiniz içinde aynı şeyleri hissettim hep.
günlüğünde yer alan ve nirvana'nın ilk dönemlerinde yazdığı mektuplar:
'tüm kayıt masraflarınının ve albümümüzün 1000 kopyasının basımı için gerekli masrafların çoğunu karşılamaya hazırız. sadece sizin markanız altında olmak istiyoruz. bize 'defolun, ilgilenmiyoruz vb.' bir cevap verebilirmisiniz lütfen? böylece artık size kaydımızı yollayabilmek için daha fazla para harcamayız.'
teşekkürler.
nirvana
29.05.1988
----------------------------------
dave*
(dave foster: nirvana'nın ikinci davulcusu, love buzz'ın kaydından hemen önce gruptan atılmıştır)
bizim düşüncemize göre bir müzik grubu herhangi bir şeyi başarmak istiyorsa haftada en az 5 kere çalışma yapması gerekmektedir. ne zaman bir konsere çıksak "başarabilecekmiyiz? yeterince iyimiyiz?" diye düşünmekten ve emin olamamaktan yorulduk artık. konserlerimiz var ama çalışmıyoruz. bunun temel iki sebebi chris, çalışmakta olduğu işi ve senin kalmakta olduğun yer. chris ilerde çalışma programını değiştirebilir ve haftanın her gecesi pratik yapabilir. seninle birlikte çalmaya başladığımızda en azından haftada 4 kez pratik yapabileceğimizi ve temmuz ya da ağustosta buraya taşınabileceğini söylemiştin ve bunun senin için bir problem olmayacağınıda eklemiştin. kararsız kalmıştık bunu denemek için. çünkü biliyorduk ki aberdeen'den buraya her seferinde gelip gitmek sonunda sinirlerine dokunup cesaretini kırmaya başlayacaktı. tüm bunlar için seni suçlamıyoruz.buraya gelmek için araba sürmekten veya hergün bir başkasını seni bırakması için ikna etmeye çalışmaktan yorulduğunu biliyoruz. ama bunu hergün başarabilsende 8 buçuk veya 9'a kadar çalışmaya başlayamıyorduk ki bu da düzenleme yapabilmek için bile gerekli zamanı bırakmıyordu bize. bir ev inşa etmenin ne kadar zaman alacağını biliyoruz. istemedikten sonra buraya taşınmayacağını ve ayrıca bizim ahlak ve değer yargılarımıza göre senin için pratik yapmak, kayda girmek veya turneye çıkmanın bir yarış arabasını tamir etmenin yarısı kadar bile önemli olmadığını biliyoruz. gelecek kış turneye çıkmak için işinden izin alıcağına ya da ayrılacağına da ikna olamadık. tüm bu durum bencillikten başka bir şey olarak görünmüyor. bir albümde isminin olması hiç bir şey değildir. bunu herkes yapabilir, ama itimatla dile düşmenin arasında çok büyük bir fark vardır.müziğe saygının olmasınında. sana grubu dağıttığımızı veya bunun böyle sürmesini istediğimiz şeklinde yalan söylemektense itiraf edelim ki yeni bir davulcu bulduk. ismi chad. takoma'da yaşıyor ve her gece pratik yapabilecek bizimle. en önemlisi onunla uyuşabiliyoruz. yüzleşmek gerekirse, sen tamamıyla farklı bir kültürden geliyorsun. hobilerimiz ve ilgi duyduğumuz şeyler tamamıyla farklı ve bir müzik grubunun tüm üyeleri uyumlu olmadığı sürece tam bir grup olamazlar. biz gerçekten sadakatini ve grubu ayakta tutmak için gösterdiğin içten çabaya minnettarız. sen çok iyi bir davulcusun ve umarız en kısa zamanda başka bir grup bulabilirsin kendine. çok ani olduğu için ve seni bunun hakkında uyarmadığımız için tamamıyla bozulduğunu ve bunu sana söyleme cesaretimizden ötürü bizden nefret etmeni anlayabiliriz ve seni suçlamayız. bu senin hatan değil. bizim hatamız. bunun böyle yürümeyeceğini bilmemiz gerekirdi ama senin coşkun ve açık fikirliliğin bizi denemek için yüreklendirdi. ve şimdi bunu yüzüne karşı söyleyemediğimiz için kendimizi berbat hissediyoruz. bunun için bize ne kadar kızacağını biliyoruz ama. sana tüm şansları diliyoruz ve laney'e, ve davulculuk kariyerine. eıer alınmassan seni davulcu arayan diğer müzik gruplarına önermek istiyoruz çünkü yeteneğin çöpe gitmemeli. lütfen davulunu ve mikrofonunu getirmemiz için ne zaman uygun olduğunu bildir. bu durumu bizle tartışmak istiyorsanda ara lütfen.
üzgünüm
kurt&chris
cbr şekli 62 mb
http://hotfile.com/dl/10539331/8de3ac0/journals.cbr
http://rapidshare.com/files/269022657/journals.cbr
Not : .cbr dosyalarını görüntülemek için ücretsiz CDisplay programını kurmalısınız.
pdf şeklinde 32 mb açmak için pdf reader acrobat reader e book okuma prog lazım
http://rapidshare.com/files/219377734/supershock666.blogspot.com_-_Kurt_Cobain_Diarios.rar
Kurt Cobain Journals JPG 1260 x 1746 121 Sayfa 25,9 Mb ingilizce
cobain sevenler kaçırmayın güzel bir kitap....
günlükten alıntılar :
babasına yazdığı mektup;
bundan yedi ay önce bir insanin sahip olabileceği maksimum sorumluluğu gerektirecek bir pozisyonun içine soktum kendimi. öyle bir sorumluluk ki dikte bile ettirilemez. ne zaman bir televizyon programında ölen çocukları veya çocuklarını kaybeden ailelerin yaptıkları açıklamaları dinlesem ağlamaktan başka hiç bir şey gelmiyor elimden. bebeğimi kaybedeceğim düşüncesi bir an bile aklımdan çıkmıyor. bir kazaya uğrarım ve kızıma bir şey olur korkusuyla onunla birlikte arabaya binmekten bile korkuyorum. ve yemin ederim ki kendimi eğer seninki gibi bir pozisyonda bulursam, boşanmış olmak gibi, ölümüne mücadele veririm kızımın her bir ihtiyacını karşılayabilmek için. kendimden daha çok onu sevdiğimi hatırlatabilmek için kızıma, her şeyimden vazgeçerim. ve bunu babalık görevim olduğu için değil sevgimden istediğim için yaparım. ve eğer courtney ve ben birbirimizin metanetinden biraz da olsa nefret etmekten vazgeçebilirsek, çocuğumuz etrafımızdayken birbirimizi ve çocuğumuzu hoş tutabilecek kadar sorumlu birer yetişkinleriz. ve seneler boyunca kim?in ve benim senden nefret etmemiz için beyinlerimizi yıkadığını düşündüğünü biliyorum annemin. ve bunun ne kadar yanlış olduğunu söylemekten yeterince sıkıntıya düştüm artık ve bence bu babalık görevlerini yerine getirmemen için tembelce ve kabul edilemez bir bahaneydi. büyürken sen ve annem arasında hiç taraf tutmadım. ikiniz içinde aynı şeyleri hissettim hep.
günlüğünde yer alan ve nirvana'nın ilk dönemlerinde yazdığı mektuplar:
'tüm kayıt masraflarınının ve albümümüzün 1000 kopyasının basımı için gerekli masrafların çoğunu karşılamaya hazırız. sadece sizin markanız altında olmak istiyoruz. bize 'defolun, ilgilenmiyoruz vb.' bir cevap verebilirmisiniz lütfen? böylece artık size kaydımızı yollayabilmek için daha fazla para harcamayız.'
teşekkürler.
nirvana
29.05.1988
----------------------------------
dave*
(dave foster: nirvana'nın ikinci davulcusu, love buzz'ın kaydından hemen önce gruptan atılmıştır)
bizim düşüncemize göre bir müzik grubu herhangi bir şeyi başarmak istiyorsa haftada en az 5 kere çalışma yapması gerekmektedir. ne zaman bir konsere çıksak "başarabilecekmiyiz? yeterince iyimiyiz?" diye düşünmekten ve emin olamamaktan yorulduk artık. konserlerimiz var ama çalışmıyoruz. bunun temel iki sebebi chris, çalışmakta olduğu işi ve senin kalmakta olduğun yer. chris ilerde çalışma programını değiştirebilir ve haftanın her gecesi pratik yapabilir. seninle birlikte çalmaya başladığımızda en azından haftada 4 kez pratik yapabileceğimizi ve temmuz ya da ağustosta buraya taşınabileceğini söylemiştin ve bunun senin için bir problem olmayacağınıda eklemiştin. kararsız kalmıştık bunu denemek için. çünkü biliyorduk ki aberdeen'den buraya her seferinde gelip gitmek sonunda sinirlerine dokunup cesaretini kırmaya başlayacaktı. tüm bunlar için seni suçlamıyoruz.buraya gelmek için araba sürmekten veya hergün bir başkasını seni bırakması için ikna etmeye çalışmaktan yorulduğunu biliyoruz. ama bunu hergün başarabilsende 8 buçuk veya 9'a kadar çalışmaya başlayamıyorduk ki bu da düzenleme yapabilmek için bile gerekli zamanı bırakmıyordu bize. bir ev inşa etmenin ne kadar zaman alacağını biliyoruz. istemedikten sonra buraya taşınmayacağını ve ayrıca bizim ahlak ve değer yargılarımıza göre senin için pratik yapmak, kayda girmek veya turneye çıkmanın bir yarış arabasını tamir etmenin yarısı kadar bile önemli olmadığını biliyoruz. gelecek kış turneye çıkmak için işinden izin alıcağına ya da ayrılacağına da ikna olamadık. tüm bu durum bencillikten başka bir şey olarak görünmüyor. bir albümde isminin olması hiç bir şey değildir. bunu herkes yapabilir, ama itimatla dile düşmenin arasında çok büyük bir fark vardır.müziğe saygının olmasınında. sana grubu dağıttığımızı veya bunun böyle sürmesini istediğimiz şeklinde yalan söylemektense itiraf edelim ki yeni bir davulcu bulduk. ismi chad. takoma'da yaşıyor ve her gece pratik yapabilecek bizimle. en önemlisi onunla uyuşabiliyoruz. yüzleşmek gerekirse, sen tamamıyla farklı bir kültürden geliyorsun. hobilerimiz ve ilgi duyduğumuz şeyler tamamıyla farklı ve bir müzik grubunun tüm üyeleri uyumlu olmadığı sürece tam bir grup olamazlar. biz gerçekten sadakatini ve grubu ayakta tutmak için gösterdiğin içten çabaya minnettarız. sen çok iyi bir davulcusun ve umarız en kısa zamanda başka bir grup bulabilirsin kendine. çok ani olduğu için ve seni bunun hakkında uyarmadığımız için tamamıyla bozulduğunu ve bunu sana söyleme cesaretimizden ötürü bizden nefret etmeni anlayabiliriz ve seni suçlamayız. bu senin hatan değil. bizim hatamız. bunun böyle yürümeyeceğini bilmemiz gerekirdi ama senin coşkun ve açık fikirliliğin bizi denemek için yüreklendirdi. ve şimdi bunu yüzüne karşı söyleyemediğimiz için kendimizi berbat hissediyoruz. bunun için bize ne kadar kızacağını biliyoruz ama. sana tüm şansları diliyoruz ve laney'e, ve davulculuk kariyerine. eıer alınmassan seni davulcu arayan diğer müzik gruplarına önermek istiyoruz çünkü yeteneğin çöpe gitmemeli. lütfen davulunu ve mikrofonunu getirmemiz için ne zaman uygun olduğunu bildir. bu durumu bizle tartışmak istiyorsanda ara lütfen.
üzgünüm
kurt&chris
cbr şekli 62 mb
http://hotfile.com/dl/10539331/8de3ac0/journals.cbr
http://rapidshare.com/files/269022657/journals.cbr
Not : .cbr dosyalarını görüntülemek için ücretsiz CDisplay programını kurmalısınız.
pdf şeklinde 32 mb açmak için pdf reader acrobat reader e book okuma prog lazım
http://rapidshare.com/files/219377734/supershock666.blogspot.com_-_Kurt_Cobain_Diarios.rar
Yazan
Unknown
an
1/18/2010 05:10:00 ÖS
http://fesmekan.mynet.com/
giriste yasadıgınız sehri secin o sehir icin bilgiler var nasıl eglenilecegi bilgileri.
bir de istanbul.com var barlar falan atraksiyon varmı bilmem pek ugramıyorum sizin icin girip inceleyemem.
giriste yasadıgınız sehri secin o sehir icin bilgiler var nasıl eglenilecegi bilgileri.
bir de istanbul.com var barlar falan atraksiyon varmı bilmem pek ugramıyorum sizin icin girip inceleyemem.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Kitap yazsam alirmisiniz
Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.






















