Duman Gzlm

on Perşembe, Ekim 30, 2008
duman gözlüm siktin beni
duman ettin acımadın ziyan ettin
duman gözlüm benim için
yaşamaktın yaşamayı haram ettin

gönlümü teslim aldı hüzün
içimde senden kalan cam kırıkları
aynada sensiz yüzüm
sensiz...Hiç kimse dindiremedi bu hıçkırıkları
bir gece yarısı ansızın pencereden dışarıya bak
göreceksin köşe başında
nöbet tutuyor gözlerim
öyle kolay değildir beni unutmak
hala hala sokaklarındadır ayak izlerim...

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara