duman gözlüm siktin beni
duman ettin acımadın ziyan ettin
duman gözlüm benim için
yaşamaktın yaşamayı haram ettin
gönlümü teslim aldı hüzün
içimde senden kalan cam kırıkları
aynada sensiz yüzüm
sensiz...Hiç kimse dindiremedi bu hıçkırıkları
bir gece yarısı ansızın pencereden dışarıya bak
göreceksin köşe başında
nöbet tutuyor gözlerim
öyle kolay değildir beni unutmak
hala hala sokaklarındadır ayak izlerim...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Kitap yazsam alirmisiniz
Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 Yorum Yapin:
Yorum Gönder