herkesin bi duman gozlumu vardir
Tek tesellim gözlerindi
Bakıp bakıp delirirdim
Bana öyle yakındın ki
Hep benimsin zannederdim
Bırakıp gittin beni
Yanarım için için
Yaralı kuşlar gibi sensiz ben bir hiç'im
Duman gözlüm s*ktin beni
(ya bunu s*ktin yaptim cunku birden gunluge bi tane cocuk girer yoksa bana kalsa sktin yapcam)
Duman ettin acımadın ziyan ettin
Duman gözlüm benim için
Yaşamaktın yaşamayı haram ettin
Gönlümü teslim aldı hüzün
İçimde senden kalan cam kırıkları
Aynada sensiz yüzüm
Sensiz...Hiç kimse dindiremedi bu hıçkırıkları
Bir gece yarısı ansızın pencereden dışarıya bak
Göreceksin köşe başında
Nöbet tutuyor gözlerim
Öyle kolay değildir beni unutmak
Hala hala sokaklarındadır ayak izlerim..
valla ben su gonlumu teslim aldi huzunden sonrasini bi kiza mesaj attim kiz cildirdi kulum kopegim oldu bana hala beni sayikliyo cok guclu sozler...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Kitap yazsam alirmisiniz
Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.
0 Yorum Yapin:
Yorum Gönder