on Cuma, Kasım 14, 2008
ne zamandir sacma yazi yazmiyom himmmm bi dusuniyim gecenin bi saati google de icime alirken yazip aratirsaniz enteresan siirler ortaya cikiyo bi de egerki ekran cozunurlugunuzu degistircekseniz ekran kartinizin alamadigi cozunurlugu secerseniz birden simsiyah bi ekran ve kirmizi yazilarla out of range cikiyo ordan nirvananin negative creep sarkisindaki out of range sarki sozleri akliniza geliyo hipnoz olunuyo ve icinizden soylemeye basliyonuz yavas yavas.....

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara