acılı pizza

on Cuma, Nisan 10, 2009
bu çocuk ruhtan piskopatik bu çocuk balık bu çocuk intihar eğilimlik bu çocuk cobainikya ntte gaykedi gördüm onun bana ilk kendi bulup yazdığı bi yorum gelmişti sonra acaba mesaj yazsam tanısırmıyız onla buluşurmuyuz dedim sonra dedim baksana ark listesinde ben bile yokum ölesiliğine bir günlük girmiş bi mesaz yazmış sonra uramamış sonra dedim bi şunun ilk girdiği konu tarihine bakıyım ikimizde 2006 da başlamışız en erken kim başlamışsa o ona koycaktı hırs işte fakat ne mümkün 2006 tıkladığımda blogger ilk konuyu göstermiyo neyse vazgeçtim derken eski bir yazıma rastladım eski platonik aşık olup çok sevip kavuşamadığım kız arkıma 2006 tarihinde yazmışım baktım aynı şeyler aradan 3 sene sonra bu kez başka bir kız arkadaşıma bu kez platonik değil yalnız üç seneki önceki yazım tarzım dikkatimi çekti benzer bir şekilde şimdikine benziyo 2009 dan arayan çok örnek bulur çünkü 2009 da bisürü yazdım sabah kalkarsam belki koyarım şimdilik bilenler bilir için o yazının linkini koyuyorum
http://boddahnirvana.blogspot.com/2006/08/bir-kisinin-bunalm_28.html
bu tee 2006 da girdiğim ve 2009 da yine girdiğim başka bir kıza yazdığım yazıyı buraya koyuyorum
aha en dandiğinden
http://boddahnirvana.blogspot.com/2009/04/askma.html bu bir
/2009/04/umarszca-sabahlamak-istiyorum-hicbir.html bu iki
http://boddahnirvana.blogspot.com/2009/03/yoklugunda.html bu üç
/2009/02/lutfen-benden-intikam-alma-daha-ne.html bu dört
/2009/02/haberin-yok-oluyorum-yaxxaklari-yiyorum.html bu beş biraz küfürlü alkolle sapıtmışım
/2009/02/sacmalama.html bu altı
/2009/02/ask-acisi-karmakarisik-bir-siir.html bu yedi bebegim
/2008/12/sevgilim-seni-bekliyorum-karanlkta-daha.html bu da bonus
http://boddahnirvana.blogspot.com/2008/11/ak-mektubu.html bu 8
bir de bunların benzerleri var onlarda size süpriz olsun arayın bulun.
arkadaşlar açıkcası bu yazılardan çok var hayatım hep böyle geçtiği için arayan mevlasınıda bulur belasınıda.
Allahım sen beni intihar eğilimlimi yarattın ben hep böylemiyim demekten kendimi alamıyorum acaba öteki tarafta çok ceza aldımda şimdi çekiyoremiyim? :) halaaaa gülüyorum bazen kendime inanamıyorum. ne demişler uçurumun kenarında olsan bile dünyaya gıcıklık olsun diye gülümse bende uçurumun kenarında olsam bile inadına aşağıya atlama eğilimlisi.bak bundan güzel başlık oludu ne dersin bebeğim pehhh önce dedim saat 2de yatarım sonra baktım üçe geliyor sonra baktım 4e geliyor sonra baktım 5e geliyor çüş bu zaman ne çabuk geçiyore

0 Yorum Yapin:

Kitap yazsam alirmisiniz

Her Hakki Sacmalarima Ve Yalnizligima Aittir.... Blogger tarafından desteklenmektedir.

Gelin bi cayimizi icin

Bu Blogda Ara